258.691 PRODUKTER - 51.426 REFERENS - 47.075 EAN


FRÅGA OCH SVAR


Eftersom produkterna inte presenteras med ett tekniskt blad?

WWTECH srl är en webbportal som verkar på B2B-marknaden, därför behöver den inte publicera de tekniska databladen för varje enskild produkt, eftersom det antas att kunderna känner till produkten. Vi försöker dock ge mer detaljerad information för att påskynda din shoppingupplevelse på WWT för alla produkter som ingår i vårt lager och för alla artiklar från våra partners som kan ge oss dessa indikationer. Det är därför inte möjligt att garantera ett tekniskt blad för alla produkter som finns på portalen, men du hittar en stor del av vårt fullständiga erbjudande med all tillgänglig information.

Kan jag aktiveras om jag inte har moms?

WWTECH srl är en webbportal som verkar på B2B-marknaden, så kunderna är återförsäljare, grossister och återförsäljare med PIVA. Om du inte har moms, kontakta oss, vi kan utvärdera din kvalifikation genom att fakturera din skattekod

Vad är knappen "Kom ihåg mig" jag ser i inloggningsrutan?

Genom att placera flaggan på "kom ihåg mig" behöver du inte längre ange dina inloggningsuppgifter vid nästa inloggningsförsök, men kommer att förbli lagrade på din dator. OBS: Vi rekommenderar att denna åtgärd om din dator används av flera användare som kanske inte har rätt att göra order på deras vägnar

Om jag har en brådska kan jag kontakta dig på söndag?

Våra kontor är öppet från måndag till fredag, från 09.00 till 18.00. För nödsituationer kan du skicka ett mail som tydligt anger "URGENT" i ämnet: din förfrågan kommer att utvärderas och tas i beaktande följande morgon

Kan jag göra samlingen med min kurir?

Ja, det är möjligt, du måste välja alternativet "Fri port" under valet av kurir genom att kolla in din beställning.
Vi påminner dig om att du måste ange i anteckningarna vilken kurir ska använda för insamling. När beställningen är klar kontaktar vi dig så att du kan organisera .

Vad händer om jag betalat fel innan din bekräftelse?

Betala före vår bekräftelse kan du uppnå en kredit mot oss. Krediten kan bibehållas och dras av från din nästa order, eller, om du föredrar, kan du få ersättning genom banköverföring

Hur mycket kan min mark-up vara, med tanke på skillnaden mellan köpeskillingen och listpriset?

Alla är fria att sälja till det pris de vill ha, med tanke på deras kostnader. Det är inte WWTECH srl som bestämmer, påverkar eller föreslår dina försäljningspriser


Kan jag komma till din butik, välja varorna och köpa den på plats?

Vi har inga försäljningsställen, vi arbetar exklusivt online, utan agenter eller representanter. Vi accepterar endast beställningar som placeras på vår portal. Varorna i lager i vår logistik är inte tillgängliga för extern personal av säkerhetsskäl.


Jag har lager som jag skulle vilja se, är du intresserad?

Naturligtvis, om du har varor i lager, kontakta oss!

Vi kommer att utvärdera ditt lager och, när det gäller intressanta varor för oss, kommer vi att kunna byta varor: du kommer att fakturera dina varor och du kommer ha en kredit av lika värde för att kunna tillbringa när som helst på vår webbplats.

För att kunna utvärdera ditt lager måste vi få en utmärkt fil med referenser, kvantiteter, listpris, rabattprocent som du tänker erbjuda oss och om möjligt bilderna.

Om du placerar två separata beställningar kan de skickas tillsammans?

Ja, vi kan hantera detta undantag. Beställningarna kan skickas tillsammans, men var uppmärksam på kostnaderna: fraktkostnaden för den andra ordern blir 50%. All hantering som tillämpas kommer inte att tas bort. COD-ökningen beräknas endast en gång.